♥♥♥عشقولانه ی محمد و زهرا♥♥♥
Archive
Links
Daily Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 46256
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



.::عشقولانه ی پنجم::.
 
انشاالاه نظراتتون بالای 50باشهجون من نظر بده 

عشق من ناز نکن بغضمو پایون میگیره،یه روزی دست زمونه تورو  

از من میگیره،وقتی تنها باتو بودن واسه من زندگیه،تورو دیدن،  

تورو خواستن رو کی ازمن میگیره؟؟عشق من،قلب این    

عاشق باتوآروم میگیره همه ناله های من از اون 

نگاهت دوریه..تورو دیدن تورو خواستن،تورو 

هر جا میبینم بی تو با عشق تو من   

همیشه تنها می مونم عشق من   

عاشقتم تکرارهرشبانته  

همه حرفام بخدا از 

عشق وازصداقته 

باتو بودن 

توی دنیاواسه 

من نهایته..عشق من 

بی کسی و شب با تو پایون 

میگیره..همه رگهام از حرارته نگات  

خون میگیره..باتو بودن توی دنیاواسه من 

نهایته..توگمون کردی بری خاطره هاتم می میره روزای 

رفته برام رنگ سیاهی میگیره..اگه صد بهارو پاییز واسه تو 

گریه کنم نمیتونم که تورو همیشه از یاد ببرم..من همون عاشقتم تا  

که چشام بارونیه. . .

 

  

 



دوستون دارم



نظرات شما عزیزان:

Ali abbasnajand
ساعت13:58---5 شهريور 1395
سلام . امروز اتفاقی به وبلاگ شما سر زدم .یه چیزی کنجکاوم کرده اینکه اون میدونه شما دوسش دارین یا نه ؟ واینکه چطور آشنا شدین؟ من میخوام راهنماییهای کنم چون تقریبا این اتفاق ها سر من هم اومده ولی الان من تونستم دل اونی رو که میخواستم بدست بیارم خوشحال میشم کمکتون کنم .علی عباس نژند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مــــحــــمــد | جمعهبرچسب:, |