♥♥♥عشقولانه ی محمد و زهرا♥♥♥
Archive
Links
Daily Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 46240
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



.::عشقولانه ی آخر::.

 

سلام

بغض جلوی گلومو گرفته الانم زوری دارم مینویسم

 فکر کنم خانم ..... منو نمیخواد امروز اتفاق عجیبی برام افتاد

اونم این بود که :  رفته تو خونشون گفته من هر روز میرم جلو مدرسشون اما درصورتی که اینجور نیست...!

شنیدن کی بود مانند دیدن؟ها؟ اخویش اومده میگه چرا هر روز میری جلو مدرسشون ....من رو تو یه حساب دیگه کرده بودم امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا...

آخه آدم چی میتونه بگه؟

میخواستم بگم که مشکل از من نیست مشکل از .....

امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا چه فایده؟ها؟ شـــــــــــــمــــــــــــــــا بگید؟ من چیکار کنم ؟

میخوام رابطه مونا بهم بزنم گور پدر عاشقی!!!

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا عاشق محمدرضا
ساعت22:34---6 آذر 1396
خوب بود برا منم دعاکن تا به محمدم برسم

ترنم
ساعت17:03---2 دی 1390
ببین برادر با این عکسای قشنگی که میذاری ، جون ننه ت این کلیک راست رو باز کن .

اه
پاسخ:چـ ـ ـ ـ ـ ـ ـشم


سارا
ساعت17:01---2 دی 1390
حالا چندسالش هست این عشقت ؟

ایشالا به پای هم پیر شین ! ( البته بعد از ازدواج )
پاسخ:سنش با سن خودم یه سالو خرده ای تفاوت داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مــــحــــمــد | یک شنبهبرچسب:, |