♥♥♥عشقولانه ی محمد و زهرا♥♥♥
Archive
Links
Daily Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 46230
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



.::عشقولانه ی چهارم::.

برای تویی که قلبم را شکستی می نویسم :

تویی که خاطراتت تنها امید زیستن برای من است

« همچنان دوستت دارم » می دانم که تو هیچگاه این جمله را درک نخواهی کرد

اما نمی دانم چرا شاید تو هنوز وسعت عشق مرا در نیافته ای

شاید تو هنوز نمیدانی که من چگونه دوستت دارم

 یادم می آید که می گفتی ساده باش حال ساده می گویم: « دوستت دارم »

 



نظرات شما عزیزان:

zahra .... mohammad
ساعت15:02---2 ارديبهشت 1395
وبلاگتون قشنگه اگ با تبادل لینک موافقین لینکون کنین با نام محمدو زهرا زوج خوشبخت و اگ لینکمون کردین تو وبمون خبر بدید تا لینکتون کنیم
مرسی


مـریــم
ساعت15:14---2 دی 1390
سلام
من از دست لوکس بلاگ خسته شدم ...
توی مدیریت وبم هم دیگه نمی تونم برم ...
پس نظر به صورت خصوصی ممنوع ...
نظرات از توی خوده وب خونده میشه ...
حتی نظرات تا 10 روز قبل پاک شده ...
پس من از لوکس بلاگ رفـــتــــم ...
این آدرس جدید وب من :
www.maryam371.blogfa.com
تـــــوجــــه ... تــــوجـــــه ...
1. چون لوکس بلاگ یه سرویس تبلیغاتیه ، سرویس های بلاگفا و پرشین بلاگ وبلاگ های لوکس بلاگ رو لینک نمی کنند !
پـــــــس اگـه نمیتـونـم لینـکتـونــم منــو بــبــخـشـیــد ...
2. توی وب بلاگفای جدید من نظر میذارید ، اگه آدرس وبتون لوکس بلاگه ، آدرس وب خودتونو نذارید چون نظر درج نمیشه !
پــــــس حتما به جای آدرس وبت ، اسم وبت رو بذار تا بیام بهت سر بزنم ...
منتظـــر همــتون هستــم !
یــــه دنیــــا مـمـنــون ...


مریــم
ساعت18:56---27 آبان 1390

دردم این نیست که او عــاشـق نیست ، دردم این نیست که معـشوق من از عشــق تهی است ، دردم این است که با دیدن این سردیـهـا من چــرا دل بستـــم؟!؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مــــحــــمــد | یک شنبهبرچسب:, |